Saturday 21 September 2013

Selamat Bertunang Hanis..

Wah tajuk..tunangnya 31 August lepas. Dia call tanyakan pasal cupcake untuk hantaran tunang, katanya, idea adalah bebas...so as long as nampak cun dan menarik jadi ana buat la. Rasanya red velvet sangat menarik, sesuai dengan tema-tema romantica d'amour gitu...letak skit kaler biru, purple dan pink bagi naik seri...so kat bawah ni gambar yang sempat ana snap. Kadang-kadang bila buat tempahan ada juga yang tak sempat nak di fotokan. Maklum la berlari berkejaran dengan masa.

Pada Hanis, selamat bertunang, maaf la mana terkurang dengan cupcake ni ye. K.ana sedang berkejaran nak prepare untuk open house masa tu hihihi (ermm...punyer la hebat sampai tak tido semata-mata masak untuk open house dengan isu airnya lagi...)

Pada siapa-siapa yang nak order, ianya sentiasa terbuka, cuma anda perlu beritahu awal, sekurang-kurangnya 3 hari sebelum (ni bagi simple cake ye contohnya kek coklat dengan ganache or buttercream dan hiasan pun simple, kalau nak edible image ke, kek kawin bertingkek-tingkek ke harap maklum la ye, jangan la 3 hari sebelum majlis baru nak roger, tak da jawapnya adik-adik dan akak-akak ye...2minggu tu ok sangat dah...sebulan lagi bagus tambahan lagi bagi kek yang perlu figurine lagi la jangan last minutes.)

Ok la, tunggu ana upload lagi gambar-gambar cuppies ni...





No comments:

Post a Comment