Sunday 6 January 2013

Yang pertama~2013

Haha..hallo..salam tahun baru (ermm hari ni yang ke-4 dah pun). Kesibukan melanda jadi nyer memang jarang ler meng'hapdate', nak pula year end tu berada di luar kawasan (sangat la kan). Biasala projek gi menghabiskan cuti tahun, tu pun masih berbaki lagi 6 hari setengah. Tahun ni ada la 21 hari setengah cuti...yebedabedu...boleh ler gi bercuti-cuti Malaysia lagi hehee (tapi macam ada plan je nak gi luar dari Malaysia hihi..kunun..)

Luar kawasan tu sebenarnya masih ada coverage lagi cuma laptop dan broadband nyer takde, so tak de la activity 'online' lagi pun, cik broadband saya kehabisan quota..terpaksa la menunggu sehingga quota baru diberikan lagi..ish..ish..ish..payah jugak bila kemaruk game kat internet ni, normally quota tu nak lepas 1GB pun belum tentu lagi hihi.

Okeyla takde apa pun yang best nak share setakat ni, cuma beberapa photo hasil berada di luar kawasan untuk paparan bersama. Entah akan wujud atau tak lagi tempat ni pada masa akan datang. Buktinya dalam entry ni akan ana upload juga gambar-gambar yang tak berapa menarik (kadang-kadang rasa cam activist alam sekitar plak hehehe).

Mungkin ada yang tertanya, tak boring ke gi tempat sama every year? Jawapannyer TIDAK. Suka lagi ada. Dan yang paling happy sekali bila dapat beli pokok carla lily (hijau dan putih). Harapnya tumbuh dengan baik la kat rumah ni nanti (siap ada yang nak buat pokok lily goreng tepung...cis  berani ye).

Hokey la, meh layan beberapa gambar yang disnap dengan camera HP - pelupa la katakan...camera pun tinggal


lagi 2km nak sampai simpang

nak sampai toll dah

BOH plantation

Dari tepi jalan je


Sampai juga ke puncak


Gunung Brinchang - Puncak nyer..pun ada vandalisme

saujana mata memandang

Nampak je sedap tapi masam

lori ni banyak kat CH-signature

Habis hutan~ kononnya untuk pertanian huhu

Ni la hasilnya...silap hari bulan tiang tu pun rebah


No comments:

Post a Comment