Thursday 24 November 2011

Football Fever

Ordered by Ezan (my colleague) for her husband birthday. CHELSEA punyer fan...Chelsea...Chelsea...dengan condition semua yang ada atas cuppies ni mesti boleh makan...sorry dear...tiang gol xboleh nak buat..my fondant too soft for it and time are so jealous dgn I ( ngeh..ngeh..ngeh)



Masa deco ni, My Harimau Muda sedang vs. Syria...so mood bola sangat-sangat time ni. Alang-alang ada extra player so letak je la...so lebih realistic skit la kan. Others yang test the cup cake kata they like, so I pun mintak depa press button like (ala2 FB tu..)..

Ezan sms to me "Thanx ana 4 ur nice chelsea. u know what, my son also ask..so what we can eat?"hehehe...
semua boleh, except tiang gol and the little cute players. Thank you so much..nanti order lagi ye...
buat besar2 kasi nampak semua hehehe

No comments:

Post a Comment